2013. március 31., vasárnap

03.31 Kényeztetős-hátazós húsvéti nap

Úgy döntöttem, a húsvéti affektációt idén is kihagyom és eszek, amit akarok. Aztán meg elmentem a terembe is, sajnos csak 40 percem volt, ami nem igazán túl sok, de azért pár dologra sort kerítettem. Mellhez húzással kezdtem, mert most ezzel vannak terveim. Pihenőként elkezdtem begyakorolni a guggolást magasra tartott súllyal, ami számomra egyenlőre piszkosul keménynek tűnik, így csak rúddal ment, próbáltam rakni rá 12 kilónyi tárcsát, de állati instabil lettem, így majd legközelebb, ha ráérek, apránként rávezetem magam. Éreztem a dolog nehézségét rendesen a vázizmokban, majdnem felbillentem, szóval jó kis gyakorlat lesz ez. Aztán kicsit eveztem rúddal, döntött törzzsel. Azáááán, ja igen, aztán 2*15, 1*12, 1*7 börtöntricepsz, mert most tényleg nagyon régen nem felsőtesteztem (ezért fog nagyon hamar, nagyon szépen hatni), végül tarkóhoz húzás és már rohantam is ünnepi wellneszelni. Egy óra finn szauna- és jakuzzikaland...mmmm, mennyei volt. És bár esett, de csodás, meleg, tavaszi időt kaptunk. Madarak énekeltek az esőt sem bánva és földillat terjengett a levegőben. Azt hittem, már sosem jön el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése