2013. március 13., szerda

03.13 kicsi, de gyors futónap

Több dolog is összejött. Először is éjszakás vagyok, 11-kor kukorékoltam egy órát ébren a délelőtt, csak aztán szunytam tovább, aztán felkelés után kaja és futás angolra, ott teljesen leszívták az agyamat, de totál laposra.
Aztán pálya haza, nagyjából két óra bambulás következett, mert sajnos észre vettem, hogy megvan az új pápa és leültem izgulni, hogy ki lesz az és hogy fogják hívni. Na ezután jöttem rá, hogy tök mindegy, nem vagyok vallásos, egyiket sem ismerem, akkor meg mire fel??! De akkor már mindegy volt...plusz épp elolvastam Sasa monotóniás cikkét, ami ugyan rám nem teljesen igaz (mivel a futás nálam nem csak a dögös testet szolgálja, hanem versenyfelkészülés...na mindegy), azért mégis kicsit betalált, tényleg lusta vagyok, mostanában azért is nem futottam rövideket...azok nagyon fájnak. Szóval mindezek együtt hozták, hogy a szokásos 10 helyett most csak ötöt futottam, de ahogy a csövön kifért. A másik ötöt meg holnap lazán lekocogom. És most jól dolgoztam, ez biztos, mert a petefészkem le akar szakadni, úgy fáj ( ez mindig biztos jel). De azért a Sasának nincs mindenben igaza...méghogy az edzést ha jól csinálod, nem lehet élvezni??! Isteni volt!!! Halálgyönyör!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése