2013. március 4., hétfő

03.04 enyhítő futás

Szar napom volt. Itt most hosszan írtam, hogy miért, mi minden rémség történt, de igazából nem fontos, nem számít, lényegtelen az egész. Így töröltem és újra kezdem.

Szép napom volt. Ismét bebizonyíthattam magamnak, hogy egy bazi nagy hős vagyok, alapvetően. Egész napos távollét, munka, angolóra, mászkálás, miegyéb után, alig pihenéssel este kilenckor megindultam és lefutottam amit kell, szó nélkül. Leadtam a fölös feszkót. És ami igazán nagy szám, hogy egész jól ment, főleg ahhoz képest, hogy a mai egyike volt azoknak a napoknak, mikor hiába nyomod, mintha sehova nem gyorsulnál. És mégis. Jó, meg vagyok elégedve. A Garmin ismét bizonyította, hogy néha-néha csinál furcsa dolgokat. Például ha ugyanazt a távot gyorsabb tempóban futom, akkor kevesebb kalóriát adok le vele. Na ezt add össze. Aztán még annyin csodálkoztam el, hogy ma, 1-1.5 percesekkel jobbat futottam, mint tegnap és a pulzusom kb. ugyanott járt... Beteg dolog ez, én mondom. Álmos vagyok, alszok. Holnap felsőtest-nap, azt nagyon szeretem.

1 megjegyzés: