2013. március 26., kedd

03.26 ab ripperes esti mulatságok

Arra ébredtem, hogy az éjjel alattomban behavazódtunk. Mint kiderült, mi még csak hagyján, a gólyák és a sasfiókáim sokkal nagyobbat szívnak. Továbbá elég szép combizomlázat sikerült begyűjtenem a tegnapi guggolós mulatságokkal, továbbá a vádlim is meglehetőst érzékeny a vasárnapitól.
Próbáltam én a lányoknak kampányolni, hogy jöjjenek velem futni, mert az úgy helyes, de az egyik lázas volt még múlt este, a másiknak göb nőtt a térdébe, szóval senkit sem találtam mobilis állapotban, így végül teljes mértékben feladtam és úgy határoztam, hogy ma nagyrészt pihenős napot tartok, a kicsi részt meg egy kis húzódzkodási gyakorlat és némi hasizomedzés adja majd. Eddig még nem jutottam el, így tényekről nem beszélhetek, de úgy tervezem, hogy hamarosan odáig is eljutok. Csak olyan könnyű ellustulni... mindenesetre holnap meló után ismét angol, némi gyalogos mulatsággal tarkítva és hétre futást beszéltem meg. Ha lemondja, akkor is megyek. És remélem, hogy jön már a felmelegedés megint és ezúttal marad is a jó idő. Na megyek, ma még úgy tervezem, hogy jelentkezem.

Ezt csináltam, mert már nagyon régen nem, meg is látszott, nagyon rosszul ment. Persze az is lehet, hogy csak tényleg elkelne egy pihenő a két kemény nap után, de mostanában túl sokat pihentem. Ezen kívül icipicit bénáztam a húzódzkodón és nyomtam 20 fekvőt a végén. + még 17-t. És mot zuhi-alszi-csao.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése