2013. március 29., péntek

03.29 nagyon-nagyon laza mozgás. Egyszerűen undorító...

...ez az időjárás. Március utolsó napjaiban sűrű pelyhekben hull a hó egész nap. HÓ??! Még ha HÓ volna!!! De inkább valami aljas, vízmegkötő izécsoda, ami alattomosan eláztatta a cipőimet, a csizmám, az összes maradék zoknim, egyszóval mindent, de mindent.Egyszóval megint fantasztikus napot töltöttem zombilandben.

Reggel hattól meló, kettőkor gyorsan haza (cipő-zokni szanaszét ázik), némi kaja, átöltözés, tipli angolra (2km, csizma-zokni szanaszét ázik), majd két óra ücsörgés a saját levemben (vagy inkább a hóéban). Séta a bevásárlóba (placcs-placcs), vásárlás itt-ott (placcs-placcs), pálya anyuékhoz (placcs). Csurom víz a nadrágom alja is. Kis pletyózás után (anyu melegítőjében ) irány haza (placcs. placcs.). Este negyed tíz. Futni nem tudok menni, mert bár még van egy száraz sportcipőm, de nem ellenfél a hótakonyszörnynek. Terem már régen bezárt. Itthon? Mit? Szomszédasszony megmorcul, ha ugrálni kezdek a feje tetején. Ugrálókötél tehát kizárva. Lusta is vagyok. Teljesen pihenni nem akarok, de majdnem teljesen az jó lesz. 2*100 BA-s guggolóvádli megteszi, 4*10 rúdon felső pozícióban tartott lábemeléssel. Máris jobb egy kicsit. lábanként 100 CC-s ágyszélén félseggrúgóztatás. Sokkal jobb. Igencsak megéreztem, még ha nem is volt túl sok. Befejeztem és majdnem elaludtam a földön fekve, lábam az ágyon. Így most elbúcsúzom...
Ja, vettem vitaminokat. Remélem hamarosan fitt és energikus leszek ismét. Megjegyzem, épp ideje lenne. Ja, itt egy jó saját testsúlyos edzésötlet unalom esetére. A napokban tervezem: http://www.bodybuilding.com/fun/ask-the-ripped-dude-whats-an-effective-bodyweight-workout.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése