2013. március 22., péntek

03.22 Szabotáááááázs

Reggel javában loholtam a buszhoz a szokásos 2 kilométeremen, mikor is elkapott és nyakon csípett egy ismerős 1.5 körül és elvitt autóval a célig. Aztán Egerben felrongyoltam a hegyre, aztán le, ez rendben volt, aztán itthon el a boltba, vissza angolra, ez is ok.
És akkor angol után megint nyakon csíptek (na nem mintha nagyon ellenálltam volna), ezúttal egy másik ismerős és ismét fuvar jött. Így össze-vissza olyan 5 kilométer lett a napi lótifutim, ennél némileg többre számítottam. Hazajöttem és istenkirályság gombakrémlevest alkottam, mert a brokkoli elpárolgott (hmm...hmm...). Aztán most mindjárt eszi-pakol-alszi jön, mert reggel megyek vissza suliba. Délután pihenő, aztán jön a fagyos-futam... Kíváncsi leszek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése