2013. február 26., kedd

02.25 esti tíz

Nagyon nehezen szántam el magamat, hogy elinduljak. Aztán mikor sikerült, elég jól esett. A közepén még próbáltam fogni a tempót, bár a pulzusom egy pillanatra se volt jó. Aztán engedtem a szívem vágyának és mentem, ahogy csak jól esett. Zenélgettem, dudorásztam.
Ha már itt a meleg, jó lenne néha nappal is futni, hogy kiélvezzem. Mivel a héten délutánra dolgozom, így szerintem holnap lesz erre alkalmam. A hegyre is szívesen mennék már lassan, de még várok. Szerintem holnap a stadionban rovom majd a köröket, nappal túlságosan tele a város emberrel. Esetleg a környékbeli falvak, de arra most nincs túl nagy ingerenciám. Mindegy is, jó idő van és futás, ez a lényeg. Ja és az Evanescence szolgáltatja a legjobb kíséretet az úton.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése