2013. február 18., hétfő

02.18 a futást már korán letudtam...

...mert este megyek dolgozni éjszakára, ez egy ilyen szörnyű hét lesz. Szerettem volna még a délutáni angol előtt letudni a napi futást, hogy este inkább már pihenhessek, ne kelljen szaladni a szó semmilyen értelmében.
Elég furcsa dolog esett meg velem: végig magas volt a puzusom. Nem is értettem, folyamatosan lassítottam, mert repültem volna akár, ha hagyom. Aztán láttam, hogy tényleg gyorsan mentem végig, de egyszerűen képtelen voltam normálisan lelassítani. Így lett 10 kilométer 57 perc alatt, folyamatos fékezéssel, majdnem 170-es pulzuson. Úgy tűnik, a luzusomnak egyáltalán nem kedvez, ha több nap futok egymás után. Márpedig épp itt az ideje, hogy megszokja, mert szeretem ezeket a nyugodt, Csrenus-hallgatós órákat. És már csak egy hónap a debreceni verseny.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése