2013. február 7., csütörtök

02.07 egy kis ez, egy kis az

Még mindig ugyanaz a nyavalyás, délutános hét, már eléggé elegem van belőle. Az utcákon valami se nem hó, se nem eső, vattaszerű, rémes, vízes szörnyűség áll bokáig, futni nem jó, egyébként másra sem. Tegnap már-már ott tartottam, hogy átnyergelek a vízi sportokra, mert itt az a tuti, de aztán ma az események a téli sportágak létjogosultságát igazolták. Az egész rémség lefagyott, a városból egy jól megtermett korcsolyapályát alakítva ki.
Egy szóval: én aztán nem mentem futni, nem és nem. Sajnos termezni sem. Viszont újra megpróbálkoztam a sétáló kitöréseimmel, ezúttal 12 kg súllyal 111 lépésig jutva, de még mindig bírtam volna, habár ezt már legalább megéreztem egy kicsit, égett közben a popó, combhajlító rendesen. Aztán volt ma még 2*26 fekvőtámasz nem egyszerre, a sétáló után 50 hasprés bemelegítésnek, majd 50 russian twist oldalanként 1 kilós súllyal nehezékképpen, majd 50 bicikli oldalanként. Aztán 10 abból, amit a múltkor Péntek Enikőtől lestem el: plankben balkönyök-jobbkönyök-balfel-jobbfel-terpeszbentenyérhezugor-visszaplankbe-terpeszbentenyérhezugor-visszaplankbe. Ez finom volt és végre kicsit felpörgetett, így jött súllyal 50 guggolás széles, kifelé fordított helyzetben. Aztán 20 egységnyi crossfitthúzódzkodás-gyakorlás. Ez ugyan bohóctréfa, de hátha segít valamit. És ennyi volt mára, átmozgatásnak ismét csak tökéletes. Most bújok az ágyba, metr holnap brutális napom lesz: reggel suli, délután angol, onnan futóklubos-találkozó (sajna futás nélkül), haza, alvás, kelés, suli estig és máris szombat este.
Kemény lesz a következő pár hónap, de megcsinálom és közben, habár a sportra most nem szánhatok főszerepet, de szeretném megőrizni a formám és a kondícióm és a súlyomon még javítani is valamicskét. Hamarosan minden kiderül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése