2013. február 10., vasárnap

02.10 kicsit irányt váltok + kis átmozgató Z-vel

Mostanában semmi sem úgy alakul, ahogyan azt szeretném. annyi tennivaló szakadt rám, hogy az ebből származó stresszmennyiségem szinte teljesen leblokkolt. De már unom! Elegem van abból, hogy reggel a páromnak kell erőszakkal kirángatni az ágyból, mert magamtól nem vagyok képes kimászni, elegem van a frusztrációból, ürességérzetből, az ebből származó állandó ehetnéken, lustaságon! Edzeni akarok tisztességesen, a napirendembe rendesen beillesztve. Így mostantól talán megoldásképpen szolgálhat, ha már ilyenkor, vasárnap leírom a heti tervemet.

Szóval: a mostani terv ahhoz kell, hogy igazodjon, hogy a héten nappalra dolgozom, azaz 6-14-ig. Kétszer, vagy háromszor lesz angolórám és pénteken talán, szombaton biztosan megyek suliba. A péntek még teljesen bizonytalan, az angol lehet, hogy elmarad. Ha meg lesz tartva, akkor mindenképpen mennem kell és akkor gondolom, hogy dolgozni is megyek. Ha nincs angol, akkor suli van délután. Nem tudom, még meggondolom. Mindenesetre úgy döntöttem, hogy a heti 30 km minimum futás reálisnak tűnik. Két kötelező súlyzózós konditerem kedden és csütörtökön, a futás mondjuk legyen hétfő-szerda-vasárnap, a péntek-szombat maradjon függőben. Séta lesz benne bőven, az biztos, ha telik az időmből, akkor keresztedzés, vagy köredzés teremben, ha nem visz rá a lélek, akkor itthoni HIIT. Jóga is jöhet. Mindenesetre azzal, hogy jócskán visszavettem a heti edzéseim számát, abban bízok, hogy nagyobb lelkesedést és kisebb stresszfaktort érek el. Hát, most ez a terv. Ja és reggel láttam egy egyszerűnek tűnő Zwow-t, talán 53-s számút, ha jól emlékszem.Szóval annyi a terv mára. Ugyanis ez a nap a pihenésé. Holnap meg vissza a nyeregbe. Meló-angol-futás. Tervezett futásmennyiség 8-12 km, majd eldől. A 9 a legesélyesebb.

Megcsináltam, közben kihagytam a nyújtásokat, hogy egyben tudjam nyomni a workoutot, már amennyire bírtam persze. Nagyon figyeltem a formára, hogy elég mélyen menjek le, ne derékból hajoljak, hanem térdből menjek elég mélyre, combból tartva magamat. 7:55 lett az időm, így ha még lenne időm, az 52-t is tutira lenyomnám. Így viszont örülök, hogy a pihenőnapomon milyen jó kis edzést találtam magamnak és megyek hajat mosni, aztán aludni, mert reggel meló és hosszú lesz a nap. Köszönöm széééépen az edzést Zuzanaaa, naaaaggyon finom voolt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése