2013. február 2., szombat

02.02 futás helyett pihi helyett 550repfat

Mert ilyen is kell. Futni készültem az este, csak beugrott a szombat este és egész nap szakad az eső, így holnap délelőttre halasztom, hátha. Nem szeretem a pihinapokat, nyűgössé tesz.
Végül nem is tartottam pihinapot.




Na, hát az úgy volt, hogy nagyon akartam valamit csinálni, de a futás ugrott, így eszembe jutott a Zuzanás 550 Repfat. Ilyenkor késő este szempont a viszonylagos csendesség is, így ugrálós kardió sajnos nem lehetséges.Ezt meg nagyon szeretem. Nem ment túlságosan rosszul, túlságosan jól sem. 24:56 úgy, hogy közben párszor helyszínt kellett változtatni, mert a szoba átrendeződése miatt a sétálós fekvőhöz például szobát kellett váltanom. Utána vissza a laptop mellé (azt jelenleg köti a netkábel), majd felmerült a leselkedők lehetősége, így ismét szobaváltás, na meg laposkúsztam, öltöztem. Vicces volt, így jól belegondolva. És ciki. De csak befejeztem. Így ismét marhára büszke vagyok magamra. Ma kicsit hullámvölgyes a feelingem a kinézetemmel kapcsolatomban, ilyenkor különösen rossz ötlet kihagyni a mozgást. És holnap futok. Ráadásul a futós facebook-fórumon meggyőztek, hogy jó ötlet a pulzuskontroll, így remekül fogok szórakozni futás közben. Hacsak nem szakad az eső még mindig...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése