2013. február 14., csütörtök

02.13 "jajj, már megint hülyén csináltam"-futi

Futás volt a napi terv ugye, kb. 10 kili, ez rendben is volt. Amire nem számítottam (pedig kellett volna), hogy a lábnap utáni napon a lábaim nem annyira akarnak dolgozni. Fáradt voltam és frusztrált, a pulzusom nem és nem akart 170 alá bemenni igazán, míg a tempóm egyre csökkent.
Megjegyezni: 75 kilós guggolás után nem jó a futás...milyen meglepőőőő! Ennyi történt. Futás közben viszont kitaláltam, hogy ha hétfő-szerda-vasárnap a futónapom, akkor mostantól ofkorsz nem kedden lábazok, hanem csütörtökön, akkor van idő regenerálódni. Most csütörtökön viszont még felsőtest-nyammiiii. Ja és ez a futás érdekes módon nem a kudarcaim sorát bővíti, inkább önbizalmat ad: egy hős vagyok, alapvetően. Mert nem fordultam meg és mentem haza, mikor éreztem, hogy mennyire nehéz, hanem végigcsináltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése