2013. február 3., vasárnap

02.03 heti hosszúfuti: thanks to docsgrafikon

Még nem teljesen tudom, hogy alakul a teljes napi sportmozgás. Ritka nyűgös, hisztis napra ébredtem, ezt még tetézi, hogy ha én nyűglődök, a pár nem segít kilábalni, hanem extra hisztivel reagál, mert az majd nyilván segít nekem, ugye... :S Mindegy, a terv mára hosszúfutás (lett volna?), de nem igazán éreztem az ingerenciát egyenlőre.
Másrészt meg mostanság egyre inkább szemezgetek a crossfit bizonyos dolgaival, úgy gondolom, hogy ha nekiállok csinálni azt, amit felszerelés és extra terem nélkül tudok, már az is rengeteget segíthet nekem és ha elsajátítom az ő rohanós, lendületből fekvőtámaszt, húzódzkodást, miegyebet gyakorlataikat, akkor majd előbb-utóbb a lassabb változatok is fejlődnek valamicskét. Így ezt nézegetem, gyakorolgatom most, toe to the bar-gyakorlatok, húzódzkodás lendületből, kézenállásból kinyomás (na ez még csak pár centi leengedésig), közben csináltam egy fekvőtámasz-tabatát: 20, 12, 8, 8, 7, 7, 7, 6 lett, elég fájdalmas. Nagyon jó móka, tényleg. Kár, hogy a kesztyűm a teremben van ma, mert most itthon is szükség lenne rá. Mért ne pont akkor, mikor egy év után eldöntöm végre, hogy ott tartom??! Na egyenlőre ennyi, de nyilván lesz még. Vagy nem. Nem tudom.


Megvolt, fájt, rosszul esett, a pulzuskontroll úgy tűnik, hogy bejött, átlag 150-es pulzuson nyomtam le a 21 km-t, inkább 6 perces kilométerekkel, csak a végén a kényszermegálló rontotta le az eredményeket. Nem is rossz, lehet, hogy megéri figyelni rá. A bal lábam bedagadt és fáj boka felett, remélem, nem lesz vele gond. Kifejezetten nehéz egy ilyen kicsi városban összehozni 21 kilométer futást, főleg, ha igyekszel kikerülni a veszélyes kerületeket...ja és hogy mért futottam le mégis? Hát mert szörnyen égnék a többi futó előtt, ha megint én futottam volna a legkevesebbet a héten. Így is cinkes, de azért meg van mentve a haza becsülete 50 kilométerrel.

2 megjegyzés:

  1. Aszta, csak úgy spontán egy kicsi félmaraton....hmmm hmmm :)
    Ügyes vagy nagyon!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Kicsit szétcsaptam a lábszáram a dologgal, de jól esett végre már egy hosszabbat is futni.

      Törlés