2013. február 21., csütörtök

02.21 lábazós

Nem ütöttem ki teljesen a lábaimat, sajnos szokás szerint későn mentem le és nyafogva, nem maradt rá időm, hogy kibontakozzak.
Guggoltam, feszítő-hajlító szuperszetteztem, kis merevlábas és már menni is kellett. Na, csak hogy ez a bejegyzés egy kicsit bőbeszédűbb legyen: guggolás: 15 45 kilóval, 10 55 kilóval, 6 65 kilóval, 3, vagy 4 70 kilóval és 2 75 kilóval. Kicsit gyenge vagyok, mert nem ettem mostanság rengeteget és ez jól érezhető az edzések során. Mint ahogy a fáradtság is. Ezután 4*8 lábfeszítő 50 kilóval, szuperszettben 4*8 láhajlító 25 kilóval. A hajlítóm a gyenge pontom, csoda érti mért. A combom elülső része pokoli erős, guggolva elbírom a testem 125%-át gond nélkül, de a hajlító gyenge első perctől. A szuperszett után búcsúzóul még 4*12 merevlábas felhúzást végeztem, de csak 45 kilóval, lusta voltam és sietni kellett. Ha maradt volna még időm, lett volna még egy kis ez meg az a tarsolyomban, de így most ezzel kellett beérnem. Most a két okoska-napom következik, aztán sportolok tovább.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése