2013. február 19., kedd

02.19 felsőtestes-köredzős

Hullafáradt vagyok, jól szétestem ma, nem úgy sikerült aludni, ahogy szerettem volna. Nehezen indultam a terembe is, jól esett volna csak feküdni, de igazából ez az, amit mostanában nem igazán engedhetek meg magamnak. Végül lementem és nagyon jól tettem.
Mivel nem sok időm volt és csak heti egy felsőtestet tervezek, így próbáltam valami hatékonyat kitalálni. Végül néhol kicsit belekeveredve, ezt-azt kifelejtve, összesen 4 kör ment ezekből: 8 tolódzkodás gyakorlat - 8 forgatós bicepsz váltott kézzel - 8 húzódzkodás-gyakorlat - 8-10 oldalemelés - 8 előreemelés váltott kézzel (csak 3 kör) - 8-8 fűrészelés - 10 fekvőtámasz (3 kör és összevissza). Ha valamiből nem ment a darabszám, akkor csináltam amennyit bírtam és oldalemelésben növeltem az első kör után. Próbáltam keményen, intenzíven dolgozni, lehetőleg csak az egyes körök után szünetet tartva. Mire végeztem, elfáradtam és remegtem, mint a miskolci kocsonya. A lábnapomba tervezek pár vállból nyomós guggolást és némi tricepszes csodát, hogy jól leedzve érezzem a felsőtestemet. És mára ennyi a blogolásból, még 20 perc pihi, aztán készülök és megyek dolgozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése