2012. május 16., szerda

05.17 tizenötödik nap + hát-bicepsz

58.2kg. Hát nem mondok én már semmit...kitartok,  nem esek kétségbe, nem adom fel...
Előre legyártott kajatervvel futok neki ennek a napnak, hátha kicsit megkönnyítem a magam számára. Nem mondom, hogy hajszálpontosan ehhez fogok ragaszkodni, de támpontnak tökéletes.


Napi kajaterv:
4 személyes kávé 1 dl tejjel a délelőttre elosztva
5:00 szokásos zabkása fél adag fehérjével
7:40 3 roppanós kenyérke, fűszeres túróval (só, paprika, kömény) (vagy joghurttal és délben édestúró)
9:50 fehérjés édes joghurt a két szünetre elosztva
15:00 spenót, két tojás
17-18 sült túró fél fehérjével
edzés  utáni fél turmix
21-22  csirke, zöldség, uborkasaláta
fél fehérje túróval

kávé tejjel:53kcal, 3.4g fehérje, 6.3g CH, 1.5g zsír
40g zabpehely: 144kcal, 5g fehérje, 22.8g CH, 2.8g zsír
1 adag fehérje: 95kcal, 20g fehérje, 1g CH, 1g zsír
100g krémtúró: 76kcal, 12g fehérje, 6.7g CH, 0.1g zsír
Penny rozsos roppanós kenyér(3 szelet): 54kcal, 2.7g fehérje, 9.3g CH, 06g zsír
1 doboz joghurt: 82.5kcal, 8.7g fehérje, 10.5g CH, 0.15g zsír
Spenót: 112.3kcal, 11.93g fehérje, 1388g CH, 0.91g zsír
2 tojásfehérje: 28kcal, 6g fehérje, 0.4g CH, 0.2g zsír
sült túró Milklandből: 200kcal, 23.5g fehérje, 21.65g CH,1.65g zsír
1 adag fehérje: 95kcal, 20g fehérje, 1g CH, 1g zsír (még csak fél)
150g csirke: 165kcal, 37.05g fehérje, 0.75g CH, 1.5g zsír
100g cukkini: 16kcal, 1.2g fehérje, 3.4g CH, 0.2g zsír
100g karfiol: 29kcal, 2.4g fehérje, 3.9g CH, 0.4g zsír
100g uborka: 11kcal, 1g fehérje, 1.7g CH, 0.1g zsír
1 adag fehérje: 95kcal, 20g fehérje, 1g CH, 1g zsír
100g túró: 95kcal, 14.0g fehérje, 3.5g CH, 2.8g zsír
Össz: 1350.8kcal, 188.88g fehérje, 107.78g CH, 15.91g zsír


Csirkét és túrót venni kell mindenképp. A kalória picikét kevés is, valami apróságot még majd kitalálok.

Melóztam, tartottam magam a tervhez, bár ma is éhes voltam egész délelőtt. Készül épp a spenót és a tojások, még mindig ki vagyok akadva a súlynövekedésen, más újság nincs.

Megreformáltam a spenótomat, kihagytam belőle a tejet. Igazából nem tudom, hogy minek, de így is finom és sok. Spenót, víz, só, fokhagyma és ennyi. Fincsi-fincsi. :) Most betolom a sült túrócskám, mert éhezem, szokásomhoz híven, aztán húzok a dolgom után. Azt hiszem, megyek edzeni hát-bicepszet, mert a lábam még sérült, így futni biztos nem tudok. Ha mégsem, akkor anyukámékhoz és aztán boltozni, mert túrót kell beszereznem. Utána haza, ha edzettem, kaja, ha nem, akkor valami laza torna, mert pihenőnap igenis kell és csirkevacsi. Aztán kis pakolászás, olvasás, tanulás, csendespihenő, végül alvás. Ennyi fért a napba, holnap még megyek nappalra dolgozni.

Már tudom, hogy nem edzek ma. Elszaladt az idő és picit kiakadtam, úgyhogy inkább vásárolni megyek. Néha ilyen is kell.

Na hát akkor: Kiakadtam, mert anyu hívott, hogy az ántsz-től jött levelem (hozzájuk mennek a leveleim). Első gondolatom az volt, hogy szűrővizsgálatra hívnak, semmi gond. Második, hogy nem régen adtam vért, biztos valami bajom van és most szólnak, hogy fáradjak be. Harmadik (csak mert ilyen okos lány vagyok), hogy rákom biztos nincsen, mert nem fogyok. Egyszóval 3 másodperc alatt magamra hoztam a frászt, megragadtam a kis cuccom és indultam anyuhoz. De azért bedobtam a bevásárlós cuccot. Na jó, meg az edzőst...Anyunál kiderült, hogy szeretettel várnak nőgyógyászati szűrővizsgálatra, jól megkönnyebbültem rögtön. Aztán láttam, hogy még 5 perc hiányzik hatig, na mondom akkor irány a terem, lányom! Erre a nagy ijedtségre. Picit azért reméltem, hogy nem lesz lent senki és elbliccelhetem a dolgot, de ez nem jött be. Így lehúztam, eveztem 3-3 féle képpen szuperszettekben. Hipernyújtani ezúttal hiperlusta voltam, de már hasnapon csináltam 4*25-öt. Jé, nem rémlik, hogy leírtam...lehet, hogy elfelejtettem? Egyszóval csináltam inkább azt a jó reggelt gyakorlatot, vagy mit. Végül bicepsz a rúddal és bicepsz kalapácstartásból állva. Ezután meg kitört a záróra, így én is útnak eredtem. Boltoztam is, igen. Aztán vissza anyuhoz a neki járó szajréval, végül haza és boldogan ülök itt, miután benyeltem a fél edzés utáni fehérjémet. Hát ennyi a történet. Mindjárt megint eszek és akkor tényleg kitör a csendespihenő. Elfáradtam.

Na más már tényleg nem történt. Holnap nagyjából követem a mai menüt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése