2012. május 16., szerda

05.16 tizennegyedik nap+ lábedzés

57.8kg! Mondanám, hogy valami nem stimmel, de nem hiszem. Egyszerűen csak nem véletlen, hogy nem szabad naponta méredzkedni, mert ilyen néha van. Persze szörnyű erővel hat az eltökéltségemre és eléggé lehangol, dehát ez van, venni kell az akadályt.
Nagyon jól tudom, hogy csodák nincsenek, az ember nem hízhat egy nap alatt fél kilót, ha egyetlen falatot sem csalt. Na jó, egyetlen falatot, egy maximum 3g-s gépsonka-csíkot. Kétlem, hogy ez fél kilót jelentene, így kivárok. Egyszerűen cask nem alszom ki magam így nappalosban (az nagyon sokat számít), sérült a lábam a múltkori futástól és talán kicsit sósabban ettem mostanában. Azért nagyon figyelek (persze) és ha nem indul be ismét a fogyás, akkor alkalmazok valami trükköt, ami átjuttat a zökkenőponton (csalónap, ciklizálás, CH-visszavétel ha muszáj).

40g zabpehely:         144kcal,     5g fehérje,   22.8g CH,  2.8g zsír
4kávé 1 dl tej:            53kcal,     3.4g fehérje,  6.3g CH,  1.5g zsír
3 roppanós kenyér:    54kcal,     2.7g fehérje,  9.3g CH,   0.6g zsír
1 natúr joghurt:           82.5kcal,  8.7g fehérje,10.5g CH,   0.15g zsír
100g répa:                 35kcal,      1.2g fehérje,  8.1g CH,   0.2g zsír
1 adag fehérjeturmix:  95kcal,    20g fehérje,     1g CH,     1g zsír
100g csirke:             110kcal,    24.7g fehérje,  0.5g CH,  1.0g zsír
100g cukkini:             16kcal,      1.2g fehérje,   3.4g CH,  0.2g zsír
100g karfiol:              29kcal,      2.4g fehérje,  3.9g CH,   0.4g zsír
150g saláta:                24kcal,      2.1g fehérje,  3.0g CH,  0.45g zsír
sült túró Milklandből:  200kcal,  23.5g fehérje, 21.65g CH,1.65g zsír
sült túró Milklandből:  200kcal,  23.5g fehérje, 21.65g CH,1.65g zsír
1 adag fehérjeturmix:  95kcal,    20g fehérje,     1g CH,      1g zsír
1/2 natúr joghurt:        41.25kcal,4.35g fehérje,  5.25g CH,0.075g zsír
Összesen:              1178.75kcal,142.75g fehérje,118.35g CH,12.675g zsír


Megjöttem munkából, eddig hajszálpont ugyanazt ettem, mint tegnap, egyetlen répától eltekintve (valójában csak 25g különbség...). Vettem cukkinit és karfiolt, azt mindjárt összefinomgatom a 100g csirkémmel és bekebelezem egy irtózatos adag salátával. A súlyom egyre csak nő és már nagyon várom, mikor kiürül ez a rengeteg víz. Kiváncsi vagyok, hogy ezalatt valójában fogytam-e... na majd.

Ettem, jól esett, jól is laktam egyenlőre, pedig mindjárt megint eszek sült túrót, kis pihi, aztán indulok lábedzeni. Jahh, kaptam próbára egy bikinit, hogy döntsem el, hogy akarom-e. Nos, még nem tudom...olyan fura rajtam. Íme:
De nincs több fénykép, majd csak két nap múlva, a heti képek idején. Most pedig megyek a dolgomra. Brrr, hogy milyen hideg lett az utóbbi napokban. Nem is esik jól kimenni a házból. Jahh, a lábfejeim még mindig fájnak.

Közeleg a megbeszélt időpont, úgyhogy tényleg indulok edzeni. Jó erőben érzem magam, szerintem nem lesz gond. És már nagyon hiányzik egy jó kiadós edzés. Az egyetlen ok, amiért még nem úton vagyok, hanem írkálok, az az, hogy töröm a fejemet, hogy holnap mindenképpen át kell rendeznem valahogy az étrendemet. A délelőtti adag kevés, mire hazaérek, már csillagokat látok az éhségtől. Mire az ebéd készen van, már majdnem 4 óra és röviddel utána újra eszem, mert edzés előtt kell enni. Aztán mikor végeztem, ismét evés evés hátán, estére túl sok kaja, túl sok fehérje, délelőtt meg egyáltalán nem elég.

Túl az edzésen. Kétféle, bocsánat, háromféle lábedzést ismerek. Az első az, ami említésre sem érdemes, nincs értelme. A második, amit általában csinálok, a "Tépj szét!"-tipus. Az, ami később olyan érzéssel jár, mintha az összes izmod darabokra szaggattad volna. Imádom, örjöngök érte, de most nem éreztem magamban affinitást erre, így a hármasra váltottam, a "Fárassz halálra!"-tipusra. Guggoltam én, de csak szépen, moderáltan, bemelegítettem a rúddal és 25kg-s lábfeszítésekkel, majd 45 kg-val 2*15-öt guggoltam, aztán 50kg-val 12-t, végül 55kg-val 9-et sikerült. Ezután leszedtem a súlyt és 25kg-val 30-t rápumpáltam. Kísérletképpen a 25-tel csináltam 15-15 kitörést, de nem éreztem rá kedvet, úgyhogy jött 4*15-15 egylábas palánkguggolás. Aztán lábfeszítő-lábhajlító szuperszett, ezt nagyon élveztem, mert már rég csináltam. 4*10 lábfeszítő 40kg-val azt hiszem és 4*12 lábhajlító csak 14kg-val. Lábfeszítővel rápumpáltam 30-at 25kg-val és csak ezután jött merevlábas felhúzás, méghozzá először 12db 45kg-val, de kevés lett, így 2*12 50 kg-val, végül 8 55kg-val, mert már meguntam. Közte félúton beiktattam egy nagyobb szünetet 100 lépésnyi súly nélküli sétáló kitörés számára. Ennyi lett volna mára az edzés, köszönöm szépen, nagyon élveztem. És a hengereskörszivacsaguggolórúdra is szuper. És most eszek, mert elegem van, aztán majd visszatérek a nappalos étrend újrafogalmazására.

Étrend újragyúrva, bár nem sokat változott, de én közben véletlenül olyan finomat alkottam, hogy csuhaj! Fél adag kakaós fehérjepor, fél tescos joghurt és némi édesítő : számomra kész a mennyei nutella-íz! Isteni!!! :)

6 megjegyzés:

  1. Én mikor fogyóztam, volt úgy, hogy egy hétig egy grammot sem mozdult lefele a mérleg. Ne keseredj el!!!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. El nem keseredek, inkább csak döbbenten állok a csoda előtt...nemhogy nem fogyok, egyre feljebb kúszik...kíváncsi vagyok, meddig jut... valamiért nem jut ki belőlem a víz... :)

      Törlés
    2. Igyál sok vizet, esetleg citromos vizet, vagy egyél petrezselymet, ezek jó vizhajtók! A bikini nagyon csinos rajtad, és olyan szép barna vagy :)

      Törlés
    3. Részben megfogadtam a tanácsod, így most iszok és iszok és iszok. Köszi a dicséretet, szerintem adoptálom a hófehérkét. :) És remélem, hogy már teljesen jó a kedved mostanra és a honvágyad is csitult.

      Törlés
  2. veroca, mi a tapasztalatod, a ciklussal együtt hogy változik a fogyás üteme?

    VálaszTörlés
  3. Eddig tudni véltem, hogy ciklus végén felveszek egy tonna vízet, piros betűs napok után leengedem, de ez most egy az egyben megdőlt. Piros betűs napok alatt csökkent a súlyom, azóta nő...pedig még nagyon nem kellene... szóval igazából már fogalmam sincsen... :) Most inkább a különböző műszakrendek hatásaira gyanakszom, mint befolyásoló tényező... :P

    VálaszTörlés