2012. május 14., hétfő

05.14 tízenkettedik nap+szülinapi futi

57.3kg!!!!!! Soksoksoksok változás, most már kicsit többet eszek majd a mérsékelt tempójú fogyás érdekében.  De boldog vagyok!!!!!
Mókás, mert minden reggel jól érezhető, hogy honnan ment le az a 20-30-40 dkg, ami lement. Eddig a hasam szálkásodott és azért még most is, de a főszerep immár a combomé. Olyan furcsa, hogy kemény a felszíne elől végig és a belső combvonalam változik napról napra, már van a két combom közt egy pici távolság. A fenekem mintha egy kicsit simább lenne, de még nem került fókuszba igazán, talán pár nap múlva.

60g zabpehely 216kcal, 7.5g fehérje, 34.2g szénhidrát, 4.2g zsír
1 adag fehérje: 95kcal, 20g fehérje, 1g CH, 1g zsír
2 kávé 1 dl tej: 50kcal, 3.4g fehérje, 5.8g szénhidrát, 1.5g zsír
60g túró:57kcal, 8.48g fehérje, 2.1g CH, 1.68g zsír
90g Milkland túró: 68.4kcal, 10.8g fehérje, 6.03g CH, 0.09g zsír
1 tojásfehérje:14kcal, 3g fehérje, 0.2g CH, 0.1g zsír
20g zabpehelybol: 72kcal, 2.5g fehérje, 11.4g szénhidrát, 1.4g zsír

40g zabpehely: 144kcal, 5g fehérje, 22.8g CH, 2.8g zsír
1 adag fehérje: 95kcal, 20g fehérje, 1g CH, 1g zsír
100g túró (félzsíros): 142kcal, 16.2g fehérje, 3.7g CH, 7g zsír
1 dl energiaital: 20kcal, 0g fehérje, 20g CH, 0g zsír
Az energiaitalnak nincs meg a flakonja, így csak arra emlékszem, hogy 20 kcal 100ml, kb. annyit ihattam. És szerintem színtiszta cukor, mi más lenne? ezért gondolom, hogy mind CH.
100g csirkemell: 110kcal, 24.7g fehérje, 0.5g CH, 1.0g zsír
100g mexikói: 73kcal, 4.4g fehérje, 12.7g CH, 0.3g zsír
110g uborka: 12.1kcal, 1.1g fehérje, 1.87g CH, 0.11g zsír
100g csirkemell: 110kcal, 24.7g fehérje, 0.5g CH, 1.0g zsír
100g mexikói: 73kcal, 4.4g fehérje, 12.7g CH, 0.3g zsír
75g uborka: 8.25kcal, 0.75g fehérje, 1.275g CH, 0.075g zsír
sült túró Milklandből: 200kcal, 23.5g fehérje, 21.65g CH, 1.65g zsír
Összesen: 1559.35kcal, 180.43g fehérje, 159.425g CH, 25.205g zsír

Túl a reggelin egy telefalt zaboszsáknak érzem magamat, alig bírtam lenyomni annyi zabkását a torkomon, pedig nem a dupla, vagy tripla adag, amit emlegettem, hanem csak másfélszeres. Egyébként isteni finom volt és rengeteg, csak kicsit túl rengeteg. Három órája történt az eset és még mindig tele vagyok vele. Futni akarok menni nagyon-nagyon, csak olyan brutális szél van, hogy az riaszt vissza.

Tízórai sült túró után lassan útra készen. Még mindig nagyon fúj a szél, ami meglehetősen ijesztő az adott körülmények közt.

Túl a napi sporton és a több hónappal ezelőtt megfogalmazódott nagy terven. Most mégsem boldognak érzem magamat, csak őrülten fáradtnak és nagyon fáj mindenféle és hányinger is van és jajjjj.... Egyszóval pár hónapja olvastam egy triatlonos lányzóról, aki a születésnapját rendhagyó módon ünnepelte, mégpedig annyi km lefutásával, ahány éves. Na ja, de ahogy emlékszem, a kislyány 19 éves volt!!!! Hát igen, ezen múlhat a világ dicsősége. A szél és a rossz idő ellenére nekivágtam és persze lesérültem és minden kis tagom derék alatt görcsben volt, de azért megcsináltam, akármilyen felelőtlen marhaság is ez az egész. És igenis büszke vagyok rá és örülök neki. Hogy őszinte legyek, az utolsó 7.5km jó részét sétálva tettem meg, de a lényeg akkor is az, hogy a saját lábamon értem célba és mindent megtettem, amire képes voltam. Most eszek és próbálom összeszedni magamat.

Kicsit már jobb egy zabkásán túl, habár erősen fontolgatta kezdetben, hogy kint jobb, vagy bent. Végül döntött a bent mellett és ez jó dolog. Elmondanám egyébként, hogyha futás közben nem sérül le a lábfejem, akárhogy kínlódtam is, futottam volna, főleg mivel hogyha sétára váltottam, görcsölt a lábam... És lassacskán már örülni is tudok, mert ezzel le van döntve (remélhetőleg) a maratoni fal, innen szabad az átjárás.

És már minden jó, eszek folyton, de most nem bánom. Egy: szülinap, kettő(ez a fontosabb): nagy futás. A párom visszament, így jöhetnek ismét a dolgos (diétás) hétköznapok.

Mélyen töprengek, hogy mi legyen a kalóriával, jelenleg ott tartok, hogy semmivel sem ettem többet, mint egyéb napokon, talán annyi, hogy arányában egy picikét több szénhidrát került be. Ez 30km futás esetén azért egy csöppecskét kevés, főleg, hogy valószínűleg 1000-2000 kcal-t dolgoztam le (én olyan 1800-ra tippelek). Egyszóval: bizony még enni fogok egy szülinapi sült túrót plusszba. Főleg, mert ma reggel írtam pont, hogy lassítani kell a fogyás ütemén. Csak azért nehéz ez pszichológiailag, mert már hozzászoktam a napi 1300-1400kcal-hoz.

15 megjegyzés:

  1. Veroca... nem akarok én lenni a gonosz manó, akit utálni kell, de most muszáj bubognom és inkább legyek az: anélkül is, hogy látnám közelről, egyértelmű, hogy fogynak az izmaid. Remélem, hogy tévedek, de ha igen, akkor te vagy a hatalmas kivétel, aki ilyen mértékű fogyást zsírból produkál. Futás előtt muszáj lesz feltankolnod szénhidráttal, utána pedig bepótolni!

    Testzsírszázalékot is figyeled??

    VálaszTörlés
  2. Ja nem olvastam végig, mit írtál... akkor jól teszed :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak tapogatással figyelem, hogy mi történik és erősen úgy tűnik, hogy a zsír fogy nagyobb részben, nem plöttyedek, hanem keményedek, szálkásodom. Azt a kis izmot meg üsse kutya, van elég és lesz is még az évek alatt. Lefogyni meg ilyen mértékben csak egyszer szeretnék, aztán megtartani pár kg ingásokkal, ha csak lehetséges. :)

      Törlés
  3. Odaért hozzátok a szél, ami miatt szombaton én sem mertem nekiindulni a futásnak (pedig be szépen rákészültem kajailag előző nap:D).
    Ha újra elindulsz a futással, akkor úgyis igényelni fogod a kicsivel több CH-t.

    VálaszTörlés
  4. Isten éltessen sokáig szülinapodon (is)!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) :) És a szülinap alkalmából futottam... most mindjárt leírom, hogy hogy és mit. :)

      Törlés
  5. E S Z M É L E T L E N ÜGYES VAGY!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Fú, és ha tudnád, hogy mennyire fáradt :D De így azzal tölthettem a szüliórám, amit a legjobban szeretek :) És akit...nem is írtam, hogy a párom biciklin kísért végig. Ez sem kis fegyvertény :P

      Törlés
  6. Boldog szülinapot itt is :)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen, csajok! :) Talán még sosem volt jobb! :)

    VálaszTörlés
  8. Nem baj, fáradtság jóóóóó érzés, és legyél csak nagyon büszke magadra, mert megérdemled. Nehéz visszazökkenni a futásba, ha kimarad 1-2 hét, és ráadásul ilyen hosszúval, nem piskóta! Teljesen biztos vagyok benne, hogy ősszel semmi problémád nem lesz a maratonnal, mentálisan már majdnem készen állsz rá (aki így megcsinál egy ilyen távot, az tuti fejben rendben lesz a 42-re)!
    GRATULÁLOK!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon boldog születésnapot és nagyon ügyi vagy, hogy ennyit futottál! ;-)
    Jó ötlet ez a szülinapi futás, kár, hogy nekem februárban van, amikor a hideg és a jég miatt nem igazán lehet annyit futni, amennyire öreg vagyok már. ;-)

    VálaszTörlés
  10. Kár, hogy nem vagyok olyan fiatal, amennyit egyhuzamban le tudok futni :DDD

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm szépen a köszöntőt, Szamóca. :) Ági, neked meg a fejben rendben levős kommentet, sokat jelent nekem, mert aggódom picit a maraton miatt. Döbbenet módon egy nap távlatából a lábfejem és lábboltozatom az nagyon fáj, csúnyán lesérült, de semmi másom...még egy icipici izomláz, vagy ínfájdalom sincsen. Ennek nagyon örülök, úgy tűnik, hogy a testem gond nélkül veszi majd ezt a dolgot alapos felkészülés után. Remélem :)
    Igaz, olyan fiatal már nem leszel, amennyit egyhuzamban le tudsz futni, de még le tudhatsz annyit futni, amennyi a korod. Ami még fiatal :) És az sem rossz teljesítmény :D

    VálaszTörlés