2012. május 10., csütörtök

05.10 Nyolcadik nap + hajszálharmat lábedzés

Felkeltem nagy lelkesen, de kicsit kevés alvás után, így tudtam, hogy a súlyom nem lesz az igazi, annak kellett volna még 1-2 óra pihenés. Így is lett, 59.2kg. DE! A tükörre figyelve maximálisan elégedett vagyok az eddig elértekkel és a centiméterrel gyors méréseket végezve is megerősödik a teóriám. Mindenhonnan tűnik el a zsír, jobban látszanak az izmok, nagyon jó, nagyon szép, nagyon meg vagyok elégedve. Majd szombat délelőtt ráérek olyanokra, hogy rendesen lecentizzem magam és összehasonlítgassam a régi eredményekkel, addig csak higyjétek el számok nélkül.

zabkása 40g zabból: 144kcal, 5g fehérje, 22.8g szénhidrát, 2.8g zsír
vitaminok
2 kávé, 1 deci tejjel: 50kcal, 3.4g fehérje, 5.8g szénhidrát, 1.5g zsír
sült túró: 200kcal, 22.3g fehérje, 15.8g CH, 4.86g zsír 
1 adag fehérje: 95kcal, 20g fehérje, 1g CH, 1g zsír
75g csirkemell: 82.5kcal, 18.525g fehérje, 0.375g CH, 0.75g zsír
5 roppanós kenyér: 90kcal, 4.5g fehérje, 15.5g CH, 1g zsír
150g cottage cheese: 103.5kcal, 17.4g fehérje, 5.25g CH, 1.35g zsír
1 narancs: 40kcal, 0.6g fehérje, 8.5g CH, 1.5g zsír
1 adag fincsi scitec fehérje: 115kcal, 22.5g fehérje, 3g CH, 2g zsír
sült túró
   1 tojásfehérje:14kcal, 3g fehérje, 0.2g CH, 0.1g zsír
   150g (Milkland)túró:114kcal, 18g fehérje, 10.05g CH, 0.15g zsír
   20g zabpehelyből: 72kcal, 2.5g fehérje, 11.4g CH, 1.4g zsír
összesen: 200kcal, 23.5g fehérje, 21.65g CH, 1.65g zsír 
1 adag fehérje: 95kcal, 20g fehérje, 1g CH, 1g zsír
Összesen: 1215kcal, 157.725g fehérje, 100.675g CH, 19.41g zsír + 1 szelet, max 1.5dkg tömegű paprikás csirkemellsonka, de ez tényleg elenyésző, nagyon max 20kcal.

Túlestem a napi edzésemen. Lábnap volt, ahogy írtam is a csoportban. Nem sikerült úgy, ahogy elterveztem, sajnos. Kezdetnek amikor mentem le, pont jött kifelé egy srác, megegyeztünk, hogy egy óra múlva lejön bezárni nekem, addig edzhetek. Bementem, ott találtam az egyik kedvencemet, akitől bőven van mit tanulni, kicsit társalogtunk pihenőidőben, ez megnyújtotta az időt. Fél óra után elment, pont belelendültem ismét az edzésbe, amikor visszajött a srác bezárni. 50 PERC UTÁN!!! Pirinyót elgurult a gyógyszer, hogy hát akkor én most hogy??? Aztán nem volt mit tenni, befejeztem a sorozatomat és eljöttem. Bosszant ez a dolog, mert még terveztem egy szuperszettet mára. Talán itthon még tudok valamit hozzátenni a dologhoz, mert hiányérzet gyötör annak ellenére, hogy a diéta miatt jócskán vissza kellett vennem a súlyból és nagyon rosszul esett az edzés is most. A lábedzés ugye egy kalóriagyilkos és az az, ami most nekem nem volt felesleges. Legközelebb próbálok úgy lemenni, hogy több fehérjével és kalóriával készülök. Egyébként profi testépítők is írják, hogy szálkásítás alatt természetes, hogy nem bírsz annyit és vissza kell a súlyból venni, így nem aggódom és nem kedvetlenedem el.

Na akkor a villámedzés:
2*20 lábfeszítés 25kg-val bemelegítésnek
1*20 guggolás 20kg-val, 1*15 guggolás 50kg-val, 1*4 guggolás 65kg-val. Ekkor döbbentem rá, hogy ez most felejtős. 3(v.4)*10 guggolás 50kg-val és befejeztem.
4*15-15 egylábas guggolás palánkon kéztámasszal, de próbáltam minimálisan belesegíteni.
szuperszett merevlábas felhúzás 1*15 45kg, 3*12 50kg-val
                 sétáló kitörés 3*30 lépés 20 kg-val.

Ennyi a történet, készülök még az ágy keretére fellépkedni valamicskét. A tegnapi Insanitytől oltári vádliizomlázam van, ahogy arra számítani lehetett. És bosszús vagyok. És csak félig leedzett...fuhh, de tudok haragudni a kocaedzőkre, akik azt hiszik, hogy lábat le lehet edzeni fél óra alatt...nahh...

Kaptam szülinapra pártól fehérjét (full forceost) és egy súlyemelő kesztyűt. Jipppppiiii! :D

Tudom-tudom, a mai kalóriamérlegem gyalázatos és a tápanyageloszlásom is. Ennél azért több kalóriára van szükségem és főleg több szénhidrátra. Holnap már rendbe rakom ezt a dolgot, de mivel ma kaptam a fehérjét ajándékba, így nem tudtam ellenállni az örömnek, hogy végre van és jó az illata és finom és ehetem/ihatom, így nekiszabadultam. Mellette meg nem igazán igényeltem mást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése