2011. október 31., hétfő

10.31 Zuzana gyorsban megizzasztott

Caught Stripping Fat Workout
Jó volt, csak kicsit túl rövid, mindössze 12 perc. Még a páromnak is feltünt. Két részből állt, az elején a 6 perc teljes test gyakorlatból 7, vagy 8 szettet csináltam, fene tudja, lehetett  9 is, de azt azért nem nagyon hinném. Utána a 6 perc interval time eredményei a következőképpen alakultak:
ss:30, 28, 28
sc:18, 18, 16
Nagyon agyaltam, hogy ég rádolgozok valamicskét, de az éjszakásra, időhiányra, lustaságra való tekintettel ettől most elálltam, majd máskor. És ezzel zártam a hónapot.

Hónapösszegző: Eggyel több szabadnap a kelleténél, nagyon kevés futás, nagyon sok bosszankodás a futás közbeni sérülések miatt, ezzel szemben becsülettel tepertem Zuzanával és a napi edzések tisztességgel megtörténtek. Sokat zabáltam, fogyni nem fogytam, de ami a csoda, hogy nem is híztam. Úgy tűnik, tisztességgel beállt a súlyom 60-61 kiló körülre. Jövő hónapban hátha lesz ez jobb is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése