2011. október 24., hétfő

10.24 Zuzana és a Teenage Dream

Teenage Dream Workout (Formally Summer Abs Workout)

Ez lett volna a napi adagom. Örülök neki, hogy nekiduráltam magam, mert már nem sok jóra számítottam, megint nagyon sokat ettem és nem volt lelkierőm se, hogy megmozduljak. A hónap híre, hogy végre megint van igazi futócipőm, sőőőőt, most olyan igazi futócipőm, amit nem is tervezek más célra alkalmazni, mint sportoláshoz. Ezért is jó, hogy fehér, piros mintákkal és gyöngyvászon, egyszóval totál nem az esetem. Nem hordom el utcára. A rossz rész az volt, hogy este nyolc óra lett, mire hozzájutottam és a párt semmi szín alatt nem tudtam rávenni, hogy jöjjön el velem futni egy kis kört. Pedig nagyon jó lett volna szerintem mindkettőnknek, de így egyedül nekem se volt kedvem és végül majdnem ezért marat ki a mai mozgásom.
A workoutról: Megcseréltem alapból a két részt, előre vettem a time challenge-es cardiomunkát és a végére hagytam az erő-gyakorlatokat. A cardio-nál először megpróbáltam szabályosan váltogatni a magas térdet a haranggal, csak félúton rádöbbentem, hogy ha ezért nem gyilkol le az alattunk lakó hétfejű, akkor soha semmiért, így maradt az extrém tempóban nyomott magas térd. Ezután jött az öt környi négy gyakorlat, itt az egyetlen gond a túl puha fitt-labda volt, folyton lepotyogtam. Az időm 12:50:53, igen-igen tudom, túl jó, valami nem klappol. De azért remélem, nem nagyon rontottam el semmit. Hát ennyit mára. Végezetül még egy kis cardion töröm a búrám, mondjuk még 4 percnyin. Magas térd-mountain climber váltogatással. Oké, ezen is túlestem. Mára ennyit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése