2011. október 20., csütörtök

10.20 Zuzana visszatér

Érzem, hogy a diéta miatt gyengébb vagyok, legalábbis azt hiszem, hogy azért. Mindenesetre megcsináltam a napi penitenciát, akárhogy is szenvedtem vele és ez a lényeg. Legközelebb odafigyelek, hogy kisebb szüneteket tartsak az egyes részek közt, tényleg csak annyit, míg az időmérőket beállítom. A diéta egyébként megy, pedig nagyon nehéz ilyen keveset enni. Nálam a mit nem gond, csak a mennyit.

Marine Corps Workout

Eredmények:
1.rész
ls:11,10,11,10
pu:7,6,6,5
rs:10,10,11,11
pu:6,6,5,5

2.rész (Time Challenge): 05:43, 06:28 (de erre szerintem rátettem még egy kört)

3.rész
mls:24,29,28,29
sgpu:5,5,8,5
mrs:29,28,27,30
sgpu:5,5,5,5

Kapcsolódó bejegyzés és összehasonlítható eredmények: február 3. Ahhoz képest rengeteget fejlődtem.

Este van, mindjárt fekszek aludni, de sajnos be kell, hogy valljam, hogy nem bírtam tovább magammal és kicsit bekajáltam. Sovány túrót ettem fehérjével bekeverve, 3 kis adagot, mert tényleg rosszul voltam az éhségtől, de azért még furdal a lelkiismeret. Két nap és már csalok! De legalább nem a délután kínálgatott habos sütikével bűnöztem, ez is valami.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése