2011. október 26., szerda

10.26 kifogások + Jillian

Délelőtt dolgoztam, aztán mikor hazaértem munkából, kaja után elnyomott a buzgóság, ilyen már elég régen történt velem, ébredéskor azt sem tudtam, hol vagyok, ráadásul már este 8 volt. Ekkor már futni sem volt energiám, így elkezdtem egy bodyrock-workoutra gyakorolni. Két dive bomber bemelegítés nélkül és már faszán meg is rántottam a mellizmom, de nem piskóta módon. Így itt az este tíz óra és még mindig nem csináltam semmit. Tisztában vagyok vele, hogy a jóga megint nem opció, így még keresem a tökéletes választást.

Jillian Michaels: 6week sixpack-je került elő, abból is a 2. hét. Kissé lanyhán, de elvégeztem. Nem mondanám, hogy nagyon jól esett, vagy hát nem tudom. Meglehetőst fáradt vagyok. Mostanában folyton fáradt vagyok, futni sem jutok ki már hetek óta. Nem hinném, hogy túledzett lennék, mivel alig végzek érdemi munkát. Inkább csak az őszi fáradtság tehet róla, a lustaság és hogy egyedül semmi nem olyan szórakoztató. Remélem, hogy lassacskán sikerül összekapni magamat, mert ez így nem lesz jó.

Egy hajszálnyi ráadás:
Exercise Challenge - Swing It For Tight Buns
Ez aztán tényleg nem sok, de valamit még mindenképpen szerettem volna az eddigiekhez. Amúgy az időm 03:02 lett, nem mintha számítana.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése