2011. október 27., csütörtök

10.27 Végre futás

Nem vittem túlzásba a mozgást a mai napon sem, sajnos, ez a rossz hír. Hogy sokat ettem, az a másik. A jó, hogy végre kimentem futni így estére, meglehetősen élveztem a dolgot, az új cipő is nagyon jól szuperál, valójában sokkal puhább benne minden lépés, mint a régiben, mintha bölcsőben lenne a lábam. Mivel hetek óta nem jutottam ki, így nem vittem egyből túlzásba a dolgot, sőt, nagyon nem, minndössze egy kört futottam a négy és feles pályámon. Az az egy viszont magamhoz képest meglehetősen tempósra sikerült, a szokásos, 27 perces köridőm helyett 23:21:63-re teljesítettem. Tökre büszke vagyok magamra, főleg, mert tudom, hogy ha nem zabálom megint pocsékra magam és nem kell megállnom hascsikarás miatt, talán még egy percet is húzhattam volna rajta. Szeretném ezt a tempót erőltetni máskor is, ha lehetséges, azaz a következő célkitűzésem, hogy 5 perces legyen az edző-kilométerem, azaz 50 perces 10 kilométer és 1:45-ös félmaraton a leküzdendő cél. Ez gondolom nem tíz perc lesz, de nem baj, megéri. Aztán még azt is lehet javítani, ha nem unom meg. Másik, amit nagyon szeretnék, hogy minden reggel felkelés után félvaksin eltapogatózzak a ruhámig, és öltözés után ki egy kört lefutni. Szerintem ez az abszolút utópia, de álmodozni azért csak lehet??!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése