2011. október 16., vasárnap

10.16 Zuzana: Badass

Bad Ass Workout - 600-reps
Megcsináltam, de csak 46:16 alatt, soksok pihenővewl, nyögdécseléssel. Nem vagyok nagy passzban, úgy érzem, a combom halálra van fárasztva, sosincs pihenő napja. A talpam le van sérülve, szvsz totális kriplinek érzem magamat mostanság. És még be is sütiztem! Aztán meg persze szántam-bántam, mert a súlyom az tényleg kezdett mostanság elég jó lenni, szépen csökken és annyira kár ilyenekkel elrontani az egészet. Egyáltalán nem esett jól az edzés, de örülök, mert így is megcsináltam és ez a lényeg. És utána jól érzem magam ettől, ami megint nagyon jó. Jahh, a fekvőtá,aszok nőire sikeredtek, mert ha a rendes egylábassal próbálkoztam volna, még most is azzal kínlódnék. Ennyi voltam mára, most készülök, mert még megyek ma éjszakára dolgozni. Ami egyébként ugye szintén nem kifejezetten edzésbarát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése