2011. október 4., kedd

10.04 gyors futás, mármint csak az én számomra gyors

Mindjárt indulok le a stadiba, hogy negyven perc alatt megöljem magam. Több időm nincs, de nem is kell. Csodás futóidő van, érzem, hogy jó lesz.

És jó volt, sőt csodás. Bemelegítés az odaút kb. 6-800 métere, aztán 6km (9,5kör és egy kicsi) futás, számomra erőltetett tempóban. A furcsa az volt nekem, hogy bírtam. 29:11:46 lett az időm és boldog vagyok, pedig a 15 éves szakmunkások nagyon kifigurázutak, de csak jóízűen mosolyogtam magamban. Majd eljön még az én időm, ha annyi idősek lesznek, mint én most. Futni már most sem bírnak, de akkorra ez valószínűleg meg is látszik rajtuk. Mindegy, jó volt, elfáradtam. Ilyet naponta többet is elbírnék. Gyors és kíméletlen, de jó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése