2011. április 28., csütörtök

04.28 fekvőtámaszok és tervek +Bodyrock

Eléggé elment az idő, előbb a szomszédasszonnyal pletykáltam, majd a nagynéném keresett fel, így hirtelen csináltam egy 5*12-es fekvőtámasz-szériát és azt hiszem, a többi mozgáselemet kénytelen vagyok estére, munka utánra halasztani. Ettől nem vagyok túlsággal boldog, főleg mivel a suli miatt holnap korán kelek, de már így alakult, nincs mit tenni. Elvileg 2*20 perc Réka-tornát tervezek.

28:50:65. Ennyi lett az időm a Bodyrock Workout-ban. Tény, hogy nem ez volt betervezve...csak már rém fáradt voltam és nem volt energiám egy majd 40 perces tornára. Ez meg olyan kis szimpinek tünt. Szimpi is lett, cask sajnos megmutatta, hogy mennyire kiestem a formából a hülye csípőm miatt, Zuzana kerek 10 percet vert rám. Máskülönben ez a pár nap ejtőzés neki legalább nagyon jól jött, még sajog, de sokkal jobban érzi magát. Járni például már bíztatóan tudok. Nagyon-nagyon-nagyon szeretnék elmenni egy futóversenyre, életemben az elsőre, május 8.-án lesz. És sajnos képtelenség, hogy elmenjek. Nem vagyok rá felkészülve és nem bírná a csípőm. Annyira idegesítő, hogy ilyesmin múlhat. A kedvenc pályámon lesz a verseny a hegyen és 11,4-en szerettem volna indulni. Hát, talán majd jövőre.
Abs Now! Workout

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése