2011. április 21., csütörtök

04.19 kirándulás

Nem nagy túrán vettünk részt, csak kikirándultunk a házunk felett kezdődő hegyre. Szeretjük, a helyi hegyi félmaraton 10 kilométeres távjának az útvonala. A pár erősen végignyafogta az oda-utat, itt fáj, ott fáj, nem jó, miegymás. Visszafelé szerencsére már jobban ment. Nekem meglehetősen fájt a csípőm végig, de (tudom én, hogy hülyeség, tudom, de ha egyszer nem bírtam ki) visszafelé az emelkedőkön futottam felfelé, csak lefelé sétáltam. Így egy kicsit legalább hatásosnak éreztem a dolgot. Nem annyira szeretek a párral sportolni, mert úgy nagyon kevés nekem a mozgás. Úgy kéne, hogy előbb sportolok valamit, csak aztán megyek vele úszni, sétálni, kirándulni, legalább egyikünk se panaszkodhatna. Kaja-szempontból is jobban sikerült ez a nap, bár messze nem tökéletesen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése