2011. április 14., csütörtök

04.14 Bodyrock

Újabb három részes torna, tetű lassan kivitelezve. Erre muszáj lesz rágyúrnom, hogy kilépjek a francos kényelmi zónámból, mivel ez a fejlődés feltétele. Mennyivel jobb lenne, ha ezt már nem irtam volna le egyszer, pár perccel ezelőtt, azaz pontosan azelőtt, hogy a laptop lefagyott!
A Workout nagyon tetszett, hamarosan ismétlem ezt és a tegnapit is, csak tempóra. Remélhetőleg már hamarosan eljutok konditerembe is, már tényleg nagyon igénylem. A csipőm mostanság borzasztóan fáj, néha átterjed a combomra is, igy gyulladásra gyanakszom, főleg, mivel bemelegedés után már nem fáj egy darabig. Csak járni nem nagyon tudok, pláne ha épp akkor keltem fel. A súlyom egyébként az első blogbejegyzés óta kereken 7 kg-ot csökkent, de többnek látszik az eltünő narancsbőr, feszesedés miatt. Nagyon megszerettem a mozgást, már tényleg hiányozna, ha nem tudnám ilyen módon levezetni a feszültséget.Mint ahogy a fitness-táplálkozást is megszoktam, megkedveltem, bár nem mindig tartom egészen korrektül.

If You Really Want More Workout
1.szakasz: 06:03
2.szakasz: 7,8,8,8,8,8,8,8,8 (asszem, vagy  mind eggyel kevesebb, nemtom)
3.szakasz: 06:10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése