2011. április 21., csütörtök

04.16 kínlódás, kis Bodyrock, hasizom

Elkezdtem újra megcsinálni az előző napok egyik Bodyrock-edzését, azt, amelyik a legjobban tetszett. Abban a pillanatban, mikor a csípőm miatt már nem bírtam tovább csinálni annyira fájt, a kedves szomszéd is kopogni kezdett. Megérteném én, hogy helyteleníti, hogy este tízkor tornázok, csak éppen délelőtt suli, délután ő alszik hatig, próbálom olyankor nem zavarni, aztán egy kis időt nem értem rá. Ezek után az edzésem hatodik percében már veri a plafont...pedig állítólag ébren van az éjszaka közepéig. Nem tudom, hogy járhatnék jobban a kedvébe. Ha az alvásidejében edzek délután, az jobb lesz? Elég nehéz ez így nekem.
Mivel az edzésem utolsó részét nem tudtam a fájdalom miatt megcsinálni, így elvégeztem egy tíz perces hasizom-erősítést a Norbival, csakhogy ne érezzem magam annyira rosszul emiatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése