2011. április 15., péntek

04.15 mini-bodyrock

Ma annyira fáradtnak, vagyis inkább álmosnak éreztem magam, hogy nem sokon múlott, hogy ne legyen tréning. De nem lett volna jó, lelkifurdalás, miegymás...szerencsére a mai Bodyrock-Workout egy mini torna volt. 3 részes, fárasztó, de csak 12 perces. Szerintem egyébként valamit nagyon elnéztem, gyanúsan túl jók az idők. Tudom,  semminek sem tudok örülni! Dehát másfél percet ráverni Zuzanára gyanús. Az egyetlen mentségem, hogy a konyhai székeim túl magasak voltak a gyakorlathoz, igy a futon ágyunk túl alacsony keretét kellett használnom a lépdelésre.Jahh, találtam egy jót:
Online Tabata Timer
Ez a Zuzana interval-edzésekhez pont megfelelő timer. Nagyon hasznos, ha nem akarsz Gymboss-t venni.
És végül az edzés:
Hot In Here Workout
Eredmények:
1. 06:28
2. 5,4,3,3,3,3
3.01:08 (ez az időm is túl jó)
És most tipli az ágyba. Hulla vagyok, reggel kelek, nappalos vagyok és sulinap. Csodás kombináció.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése