2011. április 3., vasárnap

04.03 2+1*20 perc Rékával

Délelőtt egy nagyon minimálisat kertészkedtem nagyinál, tényleg nem sokat, csak épphogy gereblyéztem és közben beszéltünk egy csomót a nagynénémmel. Jól bevásároltunk, felcipekedtünk. Hazaértem, takarításba fogtunk, könyveket rámoltunk, lesikáltam egy ablakot, vacsorát alkottam és csak akkor jutott időm a tornára. Este kilenckor egyszerűen nem volt pofám megint az Insanitybe kezdeni, így Rubint Réka Napi 20 percéből csináltam meg a kar és a fenék 20 percet. Jól megszenvedtem velük, a fenekem triplán begörcsölt, de azért simán belekezdtem volna a hasizomba is, ha a párom meg nem állít. De ő filmet akart nézni és nem volt kedve még 20 percet várni, így kénytelen voltam félbehagyni a dolgot. Most már alszik, úgyhogy talán még azt megcsinálhatnám. Mostanában valahogy mindig találok kifogást, hogy ne kelljen a soros Insanitymet csinálni. Rossz jel. Ja és ma sokat is ettem és egy étkezés pedig kimaradt.

Megcsináltam a hasizmot is. Fél tizenkettő van, nagyon álmos vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése