2011. április 12., kedd

04.12 Bodyrock

Próbáltam csipő-kimélő feladatsort találni, hát ez nem annyira jött be, de legalább arról meggyőződhettem, hogy a kondicióm egy hét alatt a béka segge alá esett vissza.
Hard Bodies Getting Harder Workout
Ezt csináltam, nem volt olyan rossz egyébként, csak a fekvőtámaszokat  picit keveselltem, többhöz szoktam mostanság és véletlenül több burpit csináltam a kelleténél, 5-5 helyett lábanként tizet csináltam. Ez lényegesen rontott az amúgy sem túl fényes időmön, főleg, hogy a burpik nagyon fájtak. Viszont megtanultam végre ninja-ugrálni. Jahh, az időm 28:02. Mostantól nem elégszem meg valamilyen, bármilyen mozgással egy nap, hanem kifejezetten ragaszkodom a Zuzana-tornákhoz legalább, amig  nincs Insanity és működő csipőm. Bár lehet, hogy jobban járnék pár nap szünettel, hogy a fájdalmas részek gyógyulhassanak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése