2013. december 28., szombat

12.27 egy kifejezetten sportos nap

11kor indultunk biciklizni. A tempó túl lassúra sikerült, mert öten voltunk és nem mindenki bírta igazán jól, de azzal kompenzáltam, hogy az emelkedőket és a szerpentint izomból végignyomtam. A végén már nem tudtam ráülni a nyeregre, csak állva hajtottam, de még így is élveztem. Cirka 40 kilométert tettünk meg. Hazaérve icipici pihenő után indultam Manyiért és mentünk futni. Nem volt túl sikeres kísérlet, hipercsigatetű 5 kilométert tettünk meg és még így is befájt több ponton, a gyógyuló csípőm és egy régibb térdsérülés helye is. Két óra csendespihi következett, majd egy tekemeccsel mulattam az időt. Felfejlődtem, 178 pontot értem el. Ez is jó volt, de innen még irány haza és gyors átöltözés után a közeli rockbuli. Éjjel egyre kiéltem magam és hamarosan az ágyamban horpasztottam, hogy reggel fáin kis izomlázzal ébredjek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése