2013. december 10., kedd

12.10 PE tovább gyilkol

Úgy gondoltam, hogy bevállalom a Zóna-max maradék két trackjét. Hát, nem tudom. Számítottam rá, hogy lesznek olyan részek, amit a rossz lábammal nem tudok bevállalni (arra nem, hogy ennyi :P ), arra is, hogy a padlórecsegtetősöket tompított módon kell végeznem, de arra azért nem, hogy időnként megállok, mert nem bírom erővel a dolgot.
Nagyon meg vagyok elégedve, izzadok, mint a Fürdős kurva, petefészkem menten le akar szakadni (pláne, hogy nyakamon AZOK a napok), remeg minden porcikám, szuper ez a torna, igazi kihívás lesz még jó darabig, úgy gondolom. A bibi csak az, hogy elindítottam a következőt is, mire az Enci lelkesen közölte, hogy ez lesz a legnehezebb torna ezen a dvd-n... Miiiii??? Hát akkor ez mi volt???? És lelkesen blogolni kezdtem, addig is pihenek alapon. Nem fogom minden nap ezt a dvd-t indítani, nehogy megszokottá váljon, mert ez így igazi ínyencfalat. A szomszéd meg tűrjön még egy kicsit, egy hónapon belül elköltözünk és csend lesz. Most pedig bátor lesz az én lelkem és elindítom a max-tabatát.

Úúúúúú, anyááám! Erre csak ennyit tudok mondani most. Úúúúúú! Akadt benne egy-két könnyebb gyakorlat, sőt, egy teljes kör még nem is volt olyan zúzós, na de egyből öt????? Jáááááj... Feladat a következő:

  • 5burpi
  • 10 guggolás, vállból feltolással felfelé jövet, egykezes súlyzókkal (nálam homokzsák, vagy öt kilós súly)
  • 10-10 rákállásban tricepszhajlítás egyik láb  emelésével
  • 10-10 pici rugózós kitörésugrálás
  • 10 állva evezés egykezesekkel (én homokzsákkal)
  • 10 mély guggolásban bicepszhajlítás egykezesekkel (én ötkilóssal, vagy homokzsákkal)
  • 5 kardiós istencsapása: plankben tenyértámaszban jobbra ugrik, vissza, balra ugrik, vissza, egyik láb mélyen felhúz magad alá az ellentétes oldal felé kis karhajlítással-ráfordulással, vissza, másik lábbal ugyanez, vissza. Én ezt többnyire elcsaltam, mert 1. fájt a bibim, 2. amúgy is fájt. Utálom. Menni fog az hamarosan! :D
  • 5 sátorállásból három ütemben plankbe sétál, vissza, két kis karhajlítás
És ha mindezzel megvagy, csinálj belőle még négy kört. Ha valami túl könnyű, emelj a súlyon. 
Azt hiszem, ez lesz most a gyűlölt-rettegett kedvenc. És mára úgy érzem, elég. Pedig kinéztem magamnak kipróbálásra egy Tracy Anderson karvideót, mert annyira komikusan hat, ahogy súlyzók nélkül 12 perc alatt letudja. Muszáj megértenem a dolgot...de majd inkább máskor...jajjajjjajjjjj :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése