2013. december 9., hétfő

12.09 PE: max-zónáztam

Eljutottam arra a pontra, hogy egész nap tornadvd-ket nézek, Péntek Enikőt különösen fájdalmas sóvárgással, mert már minden izmom szinte sikít egy jó, intenzív, ugrálós edzésért. Csak egye a fájdalmas porcikáim...

Keményen függő vagyok, úgy vélem.  Ha hazajöttem ma, biztos, hogy nekilátok a Zóna Maxnak.
Egyéb vélemények a többi végignézett dvd-ről: Rubint Réka a kezdetektől ugyanazt csinálja, csak egyre hosszabban és hosszabban, már három órás, pokoli unalmas tornákat gyárt. Nem fogott meg a 2012-es anyaga sem.
Béres Alexandrát a kezdetektől szerettem, de azt kell mondjem, hogy sajnálkozva veszem észre, hogy ő sem képes a megújulásra, az idő múlásáról maximum a vonásai és a trendi sportrucik tanúskodnak. A régieket kedveltem, aztán jött nála a new wave, ami abban merült ki, hogy egyre egyszerűbb lett, mert a kemény gyakorlatoktól vette el az időt az egyensúlyosok és a gerincmerevítők számára. Habár azok elég mulatságosak, kedvelem őket. De azért őszintén megvallva kishazánkban a dvd-piacon egyedül Péntek Enikő képviseli az aktuális nemzetközi trendet és nem utolsó sorban az általam kedvelt kemény, izzasztó irányvonalat... de azért szurkolok Alexandrának, hogy vegye fel a ritmust... :D
Most megyek a dolgomra, aztán Enikő...

Igen, hát igen. Enikő. Ez a lány egy mészáros...fasírtot csinált belőlem :D Megcsináltam a zóna-max dvd első két trackjét, egy törzs-zónát és egy has-popesz-zónát. Mit ne mondjak, érzem. Igyekeztem méretes súlyokkal dolgozni, de elég sokat ki kellett így hagynom, mert nem bírtam. Örülök, hogy ez a dvd kihívás elé állít és jó darabig tudok még vele fejlődni, feltéve, hogy a fájós pontom bírja, mert néha igencsak szenvedtem vele...nem bírom az olyan gyakorlatokat, ahol a testsúlyom a bal lábamon van és előrefelé megy a súlypont. Holnapra tervezem a maradék két tracket, bár mindkető ugribugri kardió, úgyhogy meglátjuk :) A nyújtás a végén tök jó, a bemelegítés kicsit talán hiányos, mert csak a lábam melegedett be, de bánja csoda, mert nagyon jóóól összerakott kis dolog ez. ui: csak egy öt kilós súlyzóm van, így ahol nagyobb súly szükségeltetett, nyakamba kaptam a homokzsákomat, aztán hajrá... van egykilós, egykilós bokasúly, ötkilós, de csak egy darab és egy asszem 12-es homokzsák. Ezzel kell gazdálkodnom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése