2013. december 17., kedd

12.16 Laza PE

Hát megint nem edzettem, pedig kezdek nagyon nem tetszeni magamnak, de mostanában vagy iszonyat sok dolgom van, vagy olyan fáradt vagyok, hogy muszáj kipihennem azt. Nem jó ez így, a testemnek megvannak a szükségletei, rendes kaját, sok folyadékot, edzést akar.
Erre szüksége van ahhoz, hogy bírja a strapát. Így végül éjszaka fél egykor álltam rajthoz és nekiláttam a zóna-maxból a törzses anyagnak. Igazából valami jó kis ugribugri kéne, csak a lábam sem szereti nagyon, a szomszédasszony meg pláne nem komálná az éjszaka közepén. Ja és ment még előtte 10 fejen állásban leengedés, mert kíváncsi voltam, hogy megy-e még, már elég rég csináltam. A végére irtóra remegett a karom...
Ja és a rossz hír: előneveztem már hetekkel ezelőtt a Tortúra 65-ös túrára, amit tavaly is megcsináltam karácsony előtt. Csodás emlék a tavalyi út, a jeges tündérvilág képe a fejlámpák fényében...csakhoooogy tényleg nagyon sérült a lábam. Ezzel így nem mehetek el, iszonyat nagy baromság lenne beleugrani. Nagyon fáj a szívem, de ki kell hagynom. A dolog egyetlen pozitívuma, hogy nem kell majd évekig hallgatnom, hogy a költözés kellős közepén fogom magam és otthagyva csapot-papot túrázgatok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése