2013. december 3., kedd

12.02 tekéztem, bibibiiiii

Életemben először tekéztem, nem számítva a max. 4-5-6 éves kori emlékeket, hogy voltam már én ott, de nem hinném, hogy gurítottam is. Nagyon tetszett, kb 10 gyakorlógurítás után közölték, hogy már élesben megy, kezdődik a meccs.
Az ellenfél legjobb játékosával raktak egybe, aki nem mellesleg elég jó pasi is, nanáááá, hadd égjek, mint a rongy. :D Mindegy, túltettem magam rajta, hirtelen találtam 8 darab edzőt magamnak, mindenki mondta, hogy mit, hogy, hova, lesz ez jobb is, nagyon jó, kicsit jobbra, csak én gondoltam, hogy talán már el kellene találni a bábukat is az esővízes csatornákat pedig mellőzni kétoldalt... még az ellenfelem is segített, szerintem rájött, hogy ő ezen a bolton nem sokat veszt. Mindegy, szuperül éreztem magam, nagyon tetszett a játék, egy nagy buli az egész. És milyen izomlázat csinál!!!! Négyfejű combizom, segg, segg alatt hátul, kicsit derék, ja és megrántottam kicsit a csuklómat, de már jól van. Remélem is egyébként, mert szerdán ismét meccsünk lesz. Remélem játszhatok megint. :) 150 pontot értem el ééééés, nem én szereztem a legkevesebbet, bibibiiiiii :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése