2013. december 11., szerda

12.11 tekés nyalánkságok

Ma ismét játszottunk, ismét kikaptam, kicsit zokon esett, mert utálom az elvárásokat és lassan az egész futóklub ott őriz minket és végre győzelmet szerettek volna. Nem értem, hogy hogy, végképp nem, hogy miért. Az, hogy valaki antitalentumból 5 alkalommal kinője magát a pálya sztárjává, csak az amcsi filmek gyorstalpalós jeleneteiben lehetséges.
Na nem, azért antitalentum nem vagyok, 152 pontot szereztem, nem olyan vészes az, de persze nem győzelemképes eredmény. Kicsit gáz, mert ma két csapattagot nem hagytak játszani a gyengébbek közül, mert hátha akkor nyerünk. Hát nem éppen ez történt...és mindenkiben keserű szájízt hagyott a dolog... kicsit fáj, hogy elveszik a szórakozásunkat. Mi meg buták vagyunk, igen, mert hagytuk. Legközelebb több eszünk lesz. Jahh, ismét megrántottam a jobb combomat játék közben, pedig bemelegítettem előtte. Kaptam krémet Manyitól, masszírozni fogok és imádkozni, mert másfél hét múlva lenne a hagyományőrzőnek szánt karácsonyi 65-ös túrám, a 13-as rajtszámot kaptam és nagyon szeretném...de így nem lehet, meg kell gyógyulnom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése