2013. december 8., vasárnap

12.08 BA: Új kihívás

Tegnap már nem csináltam mást, mint amit leírtam. Annyi még, hogy este forralt boros-kekszes összeröffenésre mentem, Gazdálkodtunk Okosan, kutyával-gyerkőccel nyúzattam magam, munkatársnőkkel viháncoltunk, nagyon finom volt. :)
Ma pedig ismét cipelészős napot tartottunkés harcolóst. Na, ennek már fele sem volt tréfa.
Másodikról bazinehéz 80 literes bojlert le, szemetes zsákokat le, autóba be, másik helyen ki, pincébe le, szemetesekbe be, "fight with the painter because he sais that  colour you want on your own wall isn't good because it's too dark" című gyakorlat, majd a "nemütelabordűrviddvisszaéscseréldki" nevezetű, majd ugyanez a falas gyakorlat a tulajdon anyámmal, mert a kitartó ismétlés erősít meg rendesen...huhh... szerettem volna ma Zuzanával hemperegni egyet, de a bojleres buli olyan szinten megviselte a csípőm, hogy az valami őrület. Butaság lenne tovább kínozni. Sajnos nem volt alternatívám, vinnem kellett, mert más nem vitte, a pár meg egyedül tuti nem bírta...hát ez is megvan. Nem tudom, mi lesz még ma, valamit szeretnék, hiányzik az intenzív sport. Talán jóga, talán valami nem ugrálós-erősítős, talán csak has. Nemmmtommmm...még Béres Alexandra is lehet belőle, mert nagyon szeretem és rég volt dolgunk egymással. :)

Az lett belőle. :) Jól esett, bár kicsit keményebbre vágytam. Ennek ellenére voltak részek, ahol pici szusszanatokra fel kellett adnom, mert kissé le vagyok gyengülve, de az állóképességem bitang. Majd csinálok még belőlük azért, mert teljesen igazam lett, egyedül a belső combos részeknél fájt piszkosul a fájós részem. Na, mára ennyi...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése