2013. december 22., vasárnap

12.21 Csekkoltam BA új edzését

Végre kialudtam magamat, de ami aztán jött, az megint súlyos. Sötétedésig festegettünk a lakásban, nagyon fixen eldőlt, hogy még ma végezni akarunk a keretekkel, ajtókkal, csövekkel. Utána irány haza, összekaptuk magunkat és irány a bevásárlás. Itt nem hagytak kibontakozni, nem is tudom, hogy sajnos, vagy hálisten... aztán már csak kaja és pihi, de az nagyon el is kelt. Rengeteget ettem, de aztán éjszaka ismét praxisba lendültem, dübörögni ugye nem lehet, így teszteltem a Mozogj Újra Velem című Alexandra dvd-t. Kezdőknek mélyen és sok szeretettel ajánlom, tényleg, Szandra formásabb, mint valaha és most valahogy emberszabásúbb, egész jó kis új gyakorlatok vannak, a comb-rész engem is eléggé kikészített, bár szerintem mert a combom amúgy is nagyon offon van. Gondolom, nagy néha majd előveszem, ha valami kímélőre vágyom. És most nagyon álmos vagyok, ááááágy :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése