2013. június 30., vasárnap

06.30 Zuzana megfogott...

...és nem ereszt. Egyszerű, szadista workoutjai olyan fokú izomlázat okoztak nekem, amitől jajgatva ülök-kelek, így ma is vele tartottam a pokolba, méghozzá két workouton keresztül.

A Zcut engem megvett kilóra. A mai első workout egy egyszerű tízperces volt, ahol négy adott feladatot kellett ismételni ahányszor csak sikerül. Tíz átugrós burpi, tíz öszvérrúgás, 20 rák-lábujjérintés, 10 hármashasprés adta a gyakorlatsort. Kb két és fél kör jött össze, az öszvérrúgásból már csak kettő sikerült, nem vagyok nagy formában, na! De majd nemsokára...
A második edzésem egy jó kis interval volt, főleg alapgyakorlatokból: 5*5*(20/10) 180-as burpi öt körön át, majd ugró kitörés, fekvőtámasz, teljes felülés és ugró szumó guggolás. Jól elfáradtam, nagyon finom volt. Iszonyatos mennyiséget zabáltam fel ma, remélem ezzel valamit azért kompenzáltam.

1 megjegyzés:

  1. Hol találtál ZCUT edzéseket? Sikerült letöltened valahonnan? Nagyon érdekelne, de nem találom sehol..

    VálaszTörlés