2013. június 12., szerda

06.11 Megküzdöttem a mai kisfutásért...

...méghozzá magammal. Semmiféle testrészem nem kívánta, dörgött az ég is, de erőt vettem magamon és még munka előtt egy viszonylag gyorsat és rövidet futottam a városban. Az elején a teleksort céloztam be, jó kis emelkedőkkel. Ezután vissza az utcákra, csak a távolság végett. Kicsit megáztam, de nem volt vészes, még jól is esett.
És a stadionban egy nagyon jó kis meglepetésben lett részem, ha legközelebb arra járok, lefényképezem és megmutatom. Mivel még mindig nem kaptam vissza a futáskedvem igazán, így lusta tervek holnapra: kicsit több kedv esetén a hegyoldal aljában játszadozni az emelkedőkön. Van belőlük bőven és egy darabig nagyon jól tolerálom, amikor bedurran a combom oldala. Kicsit kevesebb kedvnél stadionban fényképezős futás. Az is jó terv, mert nagyon tetszik a fotótémám. Még az is lehet, hogy keverni kellene a kettőt. Na majd csak lesz valahogy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése