2013. június 16., vasárnap

06.16 strandolós

Ezt a hetet már a pihenésre hagytam, nem akartam az utolsó napját elrontani, így eszegettem, amit jól esett (ez még így is csak rengeteg szotyit, tejeskávét, némi kekszet, zabkását, salátát jelentett és bónuszként gesztenyelekvárt, nyammmiiiii) és pihentem, strandra mentem, csak este végeztem átmozgatásképpen és felkészítésképpen a következő hétre 4*16 fekvőtámaszt és 4*8 segítséges húzót.
 A strand frankó volt, kaptam egy hajszálnyi barnás árnyalatot a bőrömre, pacsáltam a kolléganőm kisfiával és ismét megállapítottam, hogy 12 felett alig-alig van jó csaj, olyan pedig, aki nem csak alkatilag hajszálkarcsú, hanem láthatólag tesz is érte, talán nincs is. A pasik közt sem sokkal jobb a felhozatal. Talán egy kicsit. Vannak a szolibarna "kigyúrtak", a strandröpis magas, ropi fiúk, a kamaszok és a pocakos apukák. Egy-két kivétel azért akad, de olyan igazán nyálcsordítóan meggusztálni való férfiembert most nem láttam. Hova bújhattak??!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése