2013. június 23., vasárnap

06.20 játszifutós a stadionban

Délután mérgesen elrohantam otthonról, berontottam az első boltba a szükséges alapfelszerelésért: rejtvény, jégkrém, ízesvíz. Aztán belecseppentem a hegyi teljesítménytúra szervezésébe, jártam erre-arra, végül kiültem a stadiba rejtvényezni egy hűvös lépcsőre és figyeltem a futókat, integettem az ismerősöknek.
Végül hazaugrottam játszós ruháért és én is futottam kicsit, versenybe keveredtem két sráccal, ami nagyon-nagyon jól jött a komfortzóna elhagyásában, de aztán kiültem a gyepre társalogni kicsit, majd rámsötétedett, így pár záró kör után kénytelen-kelletlen hazaindultam. Lett 7 kilométerem, de 7 jó kilométer. Ez mondjuk a táblázaton nem látszik meg, de éppen elég, hogy éreztem. És még nagyon jól is éreztem magam egész délután.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése