2013. június 23., vasárnap

06.21 sétálós-szalagozós-pihizős

Hét végére teljesen kikészültem a melegtől. A Garminom is, mert feladta, legvadabb nyomkodásra sem nyikkant és kezd nagyon-nagyon elegem lenni belőle az ilyenek miatt. Viszont szervízeltetni annyira brutális összeg, hogy majdnem jobban megéri egy új. Mindegy, a lényeg, hogy nem mentem futni (ezt később megbántam), viszont rögtön munka után boltozni mentünk a párral, nyakunkba vettük a fél várost. Hazaértünk, sziesztáztam és este visszamentem a stadiont kiszalagozni a másnapi teljesítménytúrásoknak. Közben teljesen romantikus hangulatomba kerültem, O sole mio és kiülős-sörözős feeling, de a párnak ugyanez idő alatt otthon vacsizós-alvós kedve támadt, így győzött a lustábbik és korán ágyba estünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése