2013. június 26., szerda

06.26 Egy kis hangolódó ez meg az

Maaaaa délelőtt aludtam ismét. Unom ezt a sok esőt lassan, bár a hőfokot kedvelem. Holnap azt hiszem, már futok is valamicskét. Ma a húzódzkodón játszottam, főleg chin-uppal, de különböző szélességű és fogású húzódzkodásokkal próbálkoztam.
Még mindig nem tudok egyet sem, de 3/4-eket simán, olyan 3-4-et egyszerre lábletétel nélkül. Aztán ahogy olvastam facen, hogy varjúból lehet fejen állni, nekiláttam próbálgatni. A kettő közötti átmenet simán megy, a probléma, hogy a varjúban huzamosabban megálljak, na és hogy leérkezéskor ne billenjen le a lábam. Aztán megcsináltam a fegyenc-csoport napi kihívását, a 10-10 tricepsznyomást és hozzá 8 szűk fekvőt. Aztán kicsit lusta vagyok, de ez most nagyon jól esett. Igazából hiányzik már egy kiadós lábtortúra, így hamarosan megoldom valami módon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése