2013. június 9., vasárnap

06.09 ...a mai terepfutásra



Még nem indultam el, mert technikai zűrök léptek fel. Pedig végre jó az idő is, hét ágra süt a nap. Csakhogy mérnem kellene a két hét múlva rendezendő teljesítménytúrára egy szakaszt. És futnom is ugyanott, csak egy kicsit (jócskán) tovább szeretnék. És a futást is mérni kell és a szakaszt is.
Eddig úgy volt, hogy a futást telefonon mérem valami app-pal, csakhogy akkor nem tudom feltölteni a garminon a profilomba. A túrára meg muszáj lenne garminnal mérnem, mert viszonylag pontos adatok kellenének...ehhhh... azt hiszem, majd szakaszokban mérek, más mód nincs. Legalább pihenek is egyben. Azért bosszantó.

Elindultam, mértem nyakra-főre, közben két kilométer tájékán rosszul lettem, de hősiesen kitartottam a kimérendő pontig, bár néhol többet sétálva, mint futva. Végül mikor odaértem, kevesellni kezdtem a megtett távot, így kicsit még erőltettem a dolgot. Végezetül tetűcsiga-lassú 20.15km-rel zártam 2:44 alatt, ami új negatív rekord, de sebaj, büszke vagyok rá, mert nem adtam fel. És mostantól igyekszem, hogy kicsit többet egyek, ugyanis nem diétából, hanem teljesen spontán úgy alakult, hogy nem voltam képes futni a túl kevés kaja miatt... pffff


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése