2011. augusztus 30., kedd

08.30 biciklitúra, de nem az igazi

Mára a biciklizést találtam ki magamnak, hogy a futással túl ne terhelődjek. Sajnos nem esett jól. Egyedül mentem és valahogy unalmas volt és hideg és nem találtam benne örömet. Körülbelül 30 kilométert tettem meg, olyan 90 perc alatt. Nem tudom, hogy mért a rossz érzés. A fejem sem úgy ürült ki, mint futás közben szokott, hogy csak én maradok és az út előttem, igazán el sem fáradtam a végén, ezzel szemben mikor megérkeztem, még egy darabig rázott a hideg és azóta is elég depresszív vagyok. Lehetséges, hogy ha társasággal mentem volna, akkor jobban sül el a dolog. Majd egyszer kipróbálom, régebben szerettem biciklizni és olyan könnyen megy.
Közben rádöbbentem, jó eséllyel annyi a problémám, hogy éjszakás után csak 3-4 órát aludtam a délelőtt. Ez pont elég egy jó kis hidegrázásra, depresszióra, fáradtságra. Ezek szerint lefekszek aludni és amikor felkelek, minden szép lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése