2011. augusztus 12., péntek

08.12 edzés Réka-módra

Kimentem a stadiba, hogy iramfussak egyet az új Nike+-os hanganyagomra (Improve you endurance). Iszonyúan imádom, nagyon jó a zene!!! Borzalmasan kikészítettem magam már az első pár körnél, túl gyorsan kezdtem. Ez mondjuk még el is ment volna, de aztán jött az az idióta kövér srác, aki azt hitte, hogy azért előzöm meg, hogy megalázzam őt, vagy tudja a fene, hogy mit gondolt voltaképpen, de sprintben visszaelőzött, aztán elém vágott, majdnem belerohantam. Barom! Aztán futott még 400 métert és boldogan nyújtani kezdett. Ez igen! Én futottam tovább, de akkor jött rám, hogy ha nem jutok vécéhez nagyon hamar, akkor anélkül fogom intézni a dolgot. Kénytelen voltam sétálni, hogy bent tartsam. Nem is bántam, tényleg elfáradtam. Cirka öt kilométert futhattam, kábé 5 perces, vagy picit lassabb tempóban. Itthon  köredzéssel spékeltem, 10 fekvőtámasz, 30 hasprés karlebegtetéssel, 30-30 kitöréses rugózás lábanként és 30-30 lábbehúzás hátulról oldalra kutyapisiben. Na ebből volt 4 kör és ezzel letudtam a napi testedzést, nagyon élveztem, folyt rólam a víz rendesen, ahogy kell.
Napi baj: a talp-boltozatommal tegnap történt valami rossz, akkor fájt és ma is előjött, nem voltam túl boldog vele., Vasárnap indulunk nyaralni, abban bízom, hogy mire visszajövünk, elmúlik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése